top of page

Garantie

Bink en Bibi willen de producten natuurlijk in topconditie bij jou aanleveren. Toch kan het gebeuren dat er een bestelling kapotgaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor jij of je ouders aanspraak kunnen maken op garantie. Wettelijk gezien zijn mensen binnen twee maanden na constatering van het gebrek verplicht melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen Bink en Bibi kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Afbeelding1_garantie.png

Klachten

We hopen het natuurlijk niet. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat jij ergens niet tevreden over bent. Dit proberen we echt goed op te lossen. Mocht het nog niet naar tevredenheid zijn, dan kun je je klacht bij ons neerleggen. Dit kun je doen door een e-mail met je klacht te sturen naar info@binkenbibi.nl Bink en Bibi helpen jou graag en lossen het op!

BINK1.png

Vragen?

Neem gerust contact op

BIBI1.png
bottom of page